Pracownik administracyjno-biurowy - PROTEC Sp. z o. o.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertami pracy w naszej firmie


Stanowisko:

Pracownik administracyjno-biurowy

Miejsce pracy: Chróścice
Zakres: Pełen etat

Obowiązki:

  • bieżąca organizacja pracy sekretariatu wraz z przygotowywaniem i obsługą firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura
  • organizacja i obsługa wyjazdów służbowych pracowników
  • prowadzenie oraz nadzór nad ogólnym kalendarzem spotkań
  • bieżące prace biurowe związane z administracją
  • obsługa konta głównego e-mail oraz przekierowywanie wiadomości do adresatów
  • obsługa centrali telefonicznej

Wymagania:

  • znajomość urządzeń biurowych oraz obsługi komputera tj. w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • komunikatywność i inicjatywa, miła aparycja i kultura osobista
  • zdolności organizacyjne i umiejętność szybkiej reakcji
  • chęć do pracy i nauki
  • dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • znajomość j. niemieckiego lub angielskiego

Zapewniamy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie plus premia i dodatki
  • dodatkowa premia frekwencyjna
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • praca od zaraz
  • elastyczny czas pracy
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • ubezpieczenie grupowe AXA
  • prywatną opiekę medyczną

W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

CV prosimy przesyłać na adres: biuro@protec.pl

Oceń